lollibob-bunnycool

Alla inlägg under februari 2011

Av lollibob & bunnycool - 27 februari 2011 10:39

Jag är inte säker på att det funkar men jag kan nog problemet så om det blir fel så vet jag inte varför..?


  Det blir nog bara en bild..?

 

Så Ciao..?

Av lollibob & bunnycool - 26 februari 2011 17:04

Hellu!  

Vi har as-tråkigt!  

Har vi?  

Aaa,att sitta med sin lilla-syster & skriva i vår blogg är inte så kul...

Inte...

Lollibob!  

Vaad?!?

Nu får du sluta & ha lite kul med din syster!

Wäääääääää.....

Ser du?

OMG...

Du e ........ mot mig!

Sluta bråka flickor!

Nu händer det igen ju!

Mamma...Ni får skriva igen när ni löst detta!

Men vi får aldrig skriva ju!

Det är för att ni bråkar hela tiden!Om ni fortsätter såhär måste ni lägga ner bloggen!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Vi ska aldrig bråka igen vi lovar!

 

Hejdå

 

Bobban & Bunny!!!

 

Av lollibob & bunnycool - 23 februari 2011 14:24

Heeeeeeej!  

Va?  

Jo,det är ju första gången du skriver i bloggen elr?  

Öööm...

Vadå?Har du skrivit i bloggen?!  

Asså jaa!Och du borde verkligen kolla bloggen!  

Hur...Asså..OMG!  

Jo,så fort jag kom hem så skrev jag i bloggen.  

Ååh jag har sett bloggen nu...Jag har sett att du har pratat med lolliboban?  

Ääh Aaa men va?

            

Va!Nej du ska döööö....

Aaj Aaj Aaj...!Jag säger till mamma!

Hej jag e flickornas Mamma o nu ska dom 2 reda ut det här så hej då!

 

Hejdå

 

Bunny & Bobban!  

Av lollibob & bunnycool - 22 februari 2011 14:46

Hej alla nu har ja enu en till på besök nemligen...Lollifof!!!!!!!!!!!!!!!Jaaa och vi är jette bra vener och kusiner/panfu.Bereta om DIG!Jag ska kanske starta en egen blogg, så håll ögonen öppna!

Jag gillar hästar, precis Lollibob!Ja precis  Ja men nu ska vi äta så VISES

 

Hej då

 

Lollibob Lollifof

Av lollibob & bunnycool - 21 februari 2011 15:40

HEJ  ja är litte smilis galen NU   

Hehehehehheh många mer smilisar   

Men ibland vill ja bara   nu är lvet bara hoplöst men vi får vel HHHOOOPPPAAASS attt dettt kommmmer någon.  <----- så kener jag mig ÅÅÅÅ det kommer någon Hej  kommer du i håg mig lollibob det är jag lolliboban. Hej äntligen kommer det någon lolliboban är min kompis en jette bra party KILLE! Tycker du det...? Ja värkligen hur så det vet du ju.Emmmh? nej eller va vet ja oki nu är jag litte galen.Håller med.äää men jaha men meh asså härgud ja fattar ju inget    Kul att du kom lolliboban nu ska vi får reda litte mer om dig! Oki då ska vi se jag gilar att parta mycket med väner ha kul dansa äta Parta åka på semester PARTA!Oki vi fattar att du gilar att parta!Nej men PARTA!OMG ja men

 

HEJ DÅ

lolliboban&lollibob

Av lollibob & bunnycool - 20 februari 2011 20:50

Tja nu är lollibob jag asså hhheeemmma ingen från österricke. Jag är så glad att vara hemma igen så fort ja kom hem så sa jag vart är datan!  Ja vi byte namn på bloggen för det passa bätre mer gäster ventar och så ja orkar inte skriva mer så om en stund.

HEJ SÅLÄNGE

 

Av lollibob & bunnycool - 16 februari 2011 10:15

Jag får ta & lägga in filmen Bunny är lixom inte vaken...

 

 

 

 

 

 

Det är inlägget är mest för att se om det funkar att lägga in filmen..

 

Hejdå

 

Puff-pirat  

Av lollibob & bunnycool - 15 februari 2011 21:15

Här kommer lite info som kan va bra att veta om?  Jag, kanske att pappa kommer?Men jag ska ha picknick i djungeln imorn när den börjar säger jag när jag loggat in!  Jo en sak bara...Puff kan inte skriva nu han kollar på nån fotbolls-match...Så bouring...  Vi va inne för en stund sen så här kommer en bild:

 

Hejdå


Bunny

Presentation


Hej detta är en Panfu-blogg!Alla som är intresserade av Panfu borde läsa vår blogg!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Ska vi ha mer bilder på bloggen?
 Nej absolut inte jag gillar inte bilder!
 Kanske
 Ja jag älskar bilder!
 Har ingen aning!
 Beror på inlägget.
 Bestäm det själva!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards